PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

O programu

Zahraniční i tuzemské průzkumy ukazují, že při nákupu hraje jednu z nejdůležitějších rolí důvěra ve značku.

Proto se společnost Atoz Marketing Services rozhodla spustit program, který bude na základě rozsáhlého průzkumu mezi spotřebiteli vybírat a oceňovat značky, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují v kategoriích FMCG, OTC výrobků, služeb a mnoha dalších. 

 

 

NEJDŮVĚRYHODNĚJŠÍ ZNAČKA

V rozsáhlém celonárodním průzkumu hodnotí tisíce českých spotřebitelů, kterým značkám nejvíce důvěřují.
V každé kategorii vítězí jen jedna nejdůvěryhodnější značka. Vítězové mohou používat logo Nejdůvěryhodnější značka.

Nejduveryhodnejsi-znacka_2016_logo

Report z ceremonie

Podívejte se na speciální přílohy o programu a jeho ceremoniích, které vyšly v časopise Z&P’mag.

Reference