PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Reference

Podívejte se, jak ocenění komunikují některé z Nejdůvěryhodnějších značek

Co je nejlepším důkazem spotřebitelské důvěry? Když vás sami spotřebitelé zvolí Nejdůvěryhodnější značkou! Možnost pochlubit se získaným oceněním využili i někteří z vítězů našeho programu. Podívejte se, jak ocenění komunikují ve své marketingové komunikaci!

TELEVIZNÍ REKLAMA

Logo, coby součást televizní reklamy nasadily například značky Sudocrem, Whiskas, Vichy nebo Prostenal.

IN-STORE KAMPANĚ

Logo Nejdůvěryhodnější značka mohli návštěvníci vidět například jako součást in-store kampaní značek EUC, Voltaren, K-Classic, Strepsils.

OUTDOOR KAMPANĚ

Do své outdoorové komunikace logo Nejdůvěryhodnější značka zahrnuly například značky K-Classic, Igráček nebo Gemini.

OBALY VÝROBKŮ

Na svých obalech se důvěrou zákazníků pochlubily například značky Magnesia a Vitana.

 

ON-LINE KOMUNIKACE

Nasazením loga v on-line komunikaci podpořily své vítězství například i značky Kostelecké uzeniny, Rowenta, Foresto nebo Garden Gourmet.

 

 

INZERCE V TISKU, LETÁKY A AKČNÍ NABÍDKY

Značky Mountfield, Medicom Clinic a Ionic-CARE se pochlubily oceněním v tisku.