PŘIHLÁSIT SE K ODBĚRU NEWSLETTERU

Děkuji, nemám zájemX

Reference

Podívejte se, jak ocenění komunikují některé z Nejdůvěryhodnějších značek

Co je nejlepším důkazem spotřebitelské důvěry? Když vás sami spotřebitelé zvolí Nejdůvěryhodnější značkou! Možnost pochlubit se získaným oceněním využili i někteří z vítězů našeho programu. Podívejte se, jak ocenění komunikují ve své marketingové komunikaci!

TELEVIZNÍ REKLAMA

Logo, coby součást televizní reklamy nasadily například značky GS Condro a Head&Shoulders.

 

IN-STORE KAMPANĚ

Logo Nejdůvěryhodnější značka mohli návštěvníci vidět jako součást in-store kampaně na prodejnách Kaufland  nebo Baťa.

 

OBALY VÝROBKŮ

Na svých obalech se důvěrou zákazníků pochlubily například značky GS Condro a Král sýrů.

 

ON-LINE KOMUNIKACE

Nasazením loga v on-line komunikaci podpořili své vítězství například i Tesco nebo Eta.

 

 

LETÁKY A AKČNÍ NABÍDKY

Kaufland, Mountfield i dm drogerie se pochlubili oceněním ve svých akčních nabídkách.